четвер, 8 січня 2015 р.

Ремонт своїми руками. Дитяча

Ремонт в дитячій проводимо регулярно і часто. Діти ростуть, змінюється потреба в розташуванні меблів, їх функціональності. Стіни в кімнаті штукатурені, побілені по старинці вапном. Це практично, дешево, швидко і головне - екологічно!
Цього разу головним об’єктом перетрубації стала підлога. З кольором проблем не було, які були в магазині - такі й пішли в роботу.
До початку "глобальних" змін.

Малюнок виник в процесі роботи.
Ось так відриваємося. Згодом це все накрили килимом :-).

1 коментар:

  1. я абрам александр бізнесмен, який зміг оживити свій вмираючий лісозаготівельний бізнес за допомогою посланого богом кредитора, відомого як Бенджамін Лі, консультант з позики. Я проживаю в Єкатеринбурзі Єкатеринбург. ну ви намагаєтеся розпочати бізнес, розрахуватися з боргом, розширити існуючий, потрібні гроші для придбання поставок. у вас були проблеми, намагаючись забезпечити хорошу кредитну установку, я хочу, щоб ви знали, що містер Бенджамін проведе вас до кінця. це правильне місце для вас, щоб вирішити всі ваші фінансові проблеми, тому що я живий свідчення, і я не можу просто тримати це в собі, коли інші шукають спосіб бути фінансово піднятим .. позикодавець, використовуючи деталі, зазначені для того, щоб бути учасником цієї чудової електронної пошти: 247officedept@gmail.com або whatsapp / text + 1-989-394-3740.

    ВідповістиВидалити